úterý 3. ledna 2017

Drahé a drazí, aneb Novoroční doják


Rok je zvláštní časové období. Mimina se za tu dobu obvykle naučí chodit, nebo alespoň bleskurychle zdrhat po čtyřech. Prvňáci číst a základy matematiky (což je mimochodem víc, než jsem zvládla já za celý dosavadní život – mám na mysli tu matiku). Za rok se toho dá stihnout dost, nebo naopak skoro nic.

Já si například už rok slibuji, že konečně vyměním ten pokažený zip v zimní bundě (proto se stále klepu v té podzimní). Taky jsem se před rokem zařekla, že definitivně zhubnu do skvělých džínů, co jsem si koupila v letních slevách (zatím mi stále zůstávají viset v půli stehen a to už jsem při jejich natahování sáhla i k hrubému násilí) a mohla bych objednat konečně nějakého elektrikáře, který by zjistil, proč vloni v lednu přestalo svítit světlo v obýváku. To přítmí mi připadalo intimní a romantické prvních čtrnáct dní, ale po jedenácti měsících už mě moc nebaví otloukat se o rohy nábytku – o kostičkách Lega zarytých do bosého chodidla ani nemluvě.


Téměř přesně před rokem jsem začala psát blog Matka s.r.o. Kromě toho, že mě to bavilo, ušetřila jsem tak značnou částku za psychiatra, psychoterapeuta, psychologa, kouče i biotronika (za to jsem si pak koupila ty nemožně úzké džíny). Vaše komentáře mi dávaly naději, že nejsem nejhorší matka v bývalém Východním bloku a pomáhaly mi přežít dny mateřské kocoviny. A že jich za ten rok bylo.

Ve své virtuální podobě Matka s.r.o. končí, ALE protože se zdá, že vás bavila a já stále nemám svého privátního psychoterapeuta, bude pokračovat dál na stránkách časopisu Žena a život. V každém čísle si můžete přečíst o mých dalších mateřských bojích, přešlapech, karambolech a trapasech (mateřské úspěchy vám raději slibovat nebudu, ale znáte to o té neumírající naději). Zcela upřímně děkuji za vaši celoroční přízeň, komentáře (zejména pak paní, co mi poradila, že mám „haranta i manžu zmydlit na jednu hromadu a pak to pude“) a vůbec milá slova. Těším se na vás už 11. ledna, kdy vychází první letošní Žena a život.

P. S.
Tak ne. Ty džíny dám ségře. Tohle fakt nemám zapotřebí!

Žádné komentáře:

Okomentovat